вівторок, 18 вересня 2018 р.

Логопедична скарбничка

Артикуляційна гімнастика

Логоритміка

Логоритмика Гайдар Елены (№1)

Логоритмика Гайдар Елены (№2)

Логоритмика Гайдар Елены (№5)

Логоритмика Гайдар Елены (№20)

Логоритмика Гайдар Елены (№21)

Развитие мелкой моторики

Сказкотерапия для детей. Часть 1

Упражнения для развития речевого дыхания у ребенка дошкольного возраста

Математика + логіка

Вивчаємо кольори веселки

Мультфільм машинки: вчимо кольори та геометричні фігури.

Мультфільм "Місяці і пори року" | З любов'ю до дітей про годинник

Природа + ознайомлення з навколишнім
Уроки живої природи – Знайомство (1 серія)

Уроки живої природи. Собака.

Уроки живої природи – Кішка (2 серія)

Уроки живої природи. Ящірка.

Уроки живої природи. Лев.

Уроки живої природи. Слон.

Мудрі казки тітоньки Сови – Осінні турботи

Пори року. 4 сезони.

Розвиток мовлення та навчання грамоти
Розвиваючі уроки для дітейКОЛОБОК мультфільм-казка українською мовоюРіпка – українська народна казкаКазка про дружбу | РюкзачокКазка про осінь | Цариця осіннього лісу

                                                

Коли слід звернутися до логопеда:

- Якщо до 2 років у дитини не з'явилося мовлення (дитина мовчить) або слов­ник дитини налічує не більше 10 слів;
- Якщо дитині більше 4 років, а вона не ви­мовляє (чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно;
- Якщо дитина почала повторювати перші звуки, склади, слова (заїкається);
- Якщо дитині більше 6 років, а вона не запам'ятовує вірші, не може перека­зати текст, порушує структуру слів (спо­творює слова).
Кваліфікований фахівець (логопед) уміє не тільки виправляти і ставити звуки, але й стимулювати появу мовлення в дітей, які не говорять!

Правила мовлення.

1. Коли говориш, дивись в очі співрозмовника. Це дозволяє подолати збентеження.
2. Слідкуй, щоб під час мовлення не було емоційного напруження.
3. Перш, ніж говорити, подумай, що ти хочеш сказати.
4. Перед мовленням зроби вдих, потім починай говорити плавно на видиху.
5. Повітря витрачай в основному на голосні звуки.
6. Виділяй наголошені голосні. Чітко вимовляй всі голосні звуки.
7. Суворо дотримуйся пауз між реченнями.
8. Довгі речення поділяй на смислові частини по 3 — 4 слова, між ними пауза - і новий вдих.
9. Всі слова в реченні вимовляй злито, як одне довге слово.
10. Говори чітко, голосно, виразно.

Всебічний розвиток правильного мовлення

Мабуть кожну родину, де росте малюк непокоїть питання, як забезпечити повноцінний розвиток дитини в дошкільному віці вцілому, та мовленнєвий розвиток зокрема.
Розвиток мовлення дитини починається від самого народження. Навички правильного мовлення дитина набуває в сім’ї. Все те, що роблять батьки для загального та мовленнєвого розвитку своєї дитини має велике значення для всього її подальшого життя.
Мовленню необхідно вчити, перш за все, шляхом особистого прикладу. Дитина повинна чути правильне, чітке мовлення, бажано, щоб батько і мати розмовляли з малюком на одній, на рідній мові. Дуже важливим є те, що саме, та в якому вигляді сприймає слух дитини в ранньому та молодшому віці, в найбільш сприятливі роки її життя.
                                           Норми прояву звуків

Немає коментарів:

Дописати коментар